Hvis jeg Coaching du

Hvis jeg coaching dig som en virksomhed, non-profit eller association manager på hvordan man får de største bang for din pr dollar, vil jeg opsummere det op for dig på denne måde.
Bruge den grundlæggende forudsætning for public relations for at producere eksterne interessenter adfærdsændring – den slags, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål. Normalt, kan der uden for adfærdsændring oprettet i den finansielle, marketing, kriseløsning, reputation management og andre sektorer af den offentlige forbindelser disciplin.
Således, du gør noget positivt om opførsel af dem uden for publikum, de fleste påvirker din organisation. Og du gøre det ved at overtale de vigtige eksterne folk til din måde at tænke, så Flyt dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Virkeligheden er, din pr indsats skal indebære mere end pressemeddelelser, brochurer og særlige begivenheder, hvis du forventer at få din penge værd.
Og det er, hvad den grundlæggende forudsætning for public relations virkelig siger når det påpeger, at folk handler på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling meget folk, hvis adfærd påvirker organisationen mest, offentligheden
forbindelser mission er fuldført.
Heldigvis, denne form for pr tilgang kan levere resultater som kapital givere eller angive kilder ser din vej; forbedret aktivist gruppe forbindelser; udvidet feedbackkanaler; nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; Fællesskabet service og sponsorering muligheder; rebounds i showroom besøg, medlemskab programmer på fremmarch; ikke at nævne nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter.
Du kan nemt se forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer; udsigterne begynder at arbejde med dig; kunder at foretage gentagne køb; salgsfremmende konkurrence tilnærmelser, og endnu stærkere relationer med de uddannelsesmæssige, labor, finansielle og sundhedssektoren samfund.
Stadig, det spørgsmål står tilbage, der gør blueprint virkelig arbejde? Vil medarbejderne være regelmæssig pr personale? Eller folk sendt til dig af en overordnet enhed? Eller eventuelt en PR agenturet besætning? Uanset hvor de kommer fra, skal de være forpligtede til at du som senior project manager, PR blueprint og dens gennemførelse, startende med target publikum perception overvågning.
Nu, blot fordi en PR person beskriver ham/hende selv som en public relations specialist ikke betyder, har de købt i hele programmet. Overbevise dig, at dit teammedlemmer virkelig tro dybt hvorfor det er så vigtigt at vide, hvordan din vigtigste eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Være sikker på, de køber den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Pore over PR blueprint med din PR team, især din plan for overvågning og indsamling opfattelser af spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Du kan altid invitere professionel undersøgelse advokat til at håndtere opfattelsen overvågning faser af programmet, hvis budget er tilgængelige. Men husk, at din PR folk er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, der kan oversætte til sårende adfærd.
Her, du har brug for en pr mål at skyde, som du fat de aberrationer, der dukkede op under din nøgle publikum perception overvågning. Og dette mål kunne være at ordne den farlige misforståelse, eller korrigere denne grove unøjagtigheder eller stoppe det potentielt dødelige rygte død i sit spor.
Hvad er naturligvis et mål uden en strategi til at vise dig, hvordan man kommer derhen? Heldigvis, der er kun tre strategiske muligheder til dig når det kommer til håndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring. Ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Den forkerte strategi pick vil smage ligesom varm te med for mange teposer, så være sikker på, den nye strategi passer godt med dine nye pr mål. Du ville ikke gerne Vælg “change” når fakta diktere en “styrke” strategi.
Husk på, at medlemmer af din målgruppe vil sandsynligvis reagere på et stærkt budskab. Stadig, at overtale et publikum til din tankegang er hårdt arbejde. Hvilket er grunden til din PR folk skal oprette nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, der ikke kun overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig. Kun på denne måde vil du være i stand til at korrigere en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de adfærd, du målretter mod.
Lad din kommunikation specialister gennemgå din besked til indvirkning og overtalelsesevne. Derefter, skærpe det før du vælger kommunikation taktik mest tilbøjelige til at bære dine ord opmærksom på din målgruppe. Du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Men sørg for at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
Det er klogt at respektere, at troværdigheden af en besked kan afhænge af dens leveringsmetode. Så kan du overveje afsløring det i præsentationer før mindre sammenkomster i stedet for at bruge højere profil taktik som pressemeddelelser. Endelig, venligst anerkende, at folk elsker statusrapporter, en kendsgerning, der vil advare dig og din PR-team for at komme tilbage ud i feltet og begynde at arbejde på en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Du skal bruge mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark-session. Kun vil denne gang, du se meget nøje for tegn at den dårlige nyheder opfattelse ændres i din retning.
Her er et tip til dem blandt os, der er utålmodige. Hvis tingene ikke bevæger sig hurtigt nok for dig, kan du prøve at øge beat med mere kommunikation taktik og øget frekvenser.
Ja, hvis jeg coaching du som leder på hvordan du får din pr penge værd, jeg beder kun at du internalisere en enkelt virkelighed, derefter bygge videre derfra, som skitseret ovenfor.
Med alle midler bekymre sig om opførsel af de vigtigste eksterne målgrupper, de fleste påvirker din organisation, og du som leder. Så gør noget positivt om dem ved at overtale de centrale folk til din tankegang, flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper dig med at opnå dine ledelsesmæssige mål.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1220 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.